Dodano:

0
Kategoria: Dieta

Wiele trenujących kobiet kupuje różne suplementy, które pomagają spalać tkankę tłuszczową i przyspieszyć osiąganie efektów. Jednak istnieje cała masa naturalnych produktów pomagających uporać się z niechcianym tłuszczem. Wprowadzając je do swojej diety, nie musisz sięgać po żadną „chemię”. W dzisiejszym artykule przedstawię dziewięć takich produktów, które dobrze znasz – oto naturalne spalacze tłuszczu.


Naturalne spalacze tłuszczu – jabłka

Jabłka stanowią dobry środek do walki ze zbędnymi kilogramami. Zawierają nierozpuszczalny błonnik, który na długo uwalnia od uczucia głodu i w ten sposób zapobiega przejadaniu się. Oprócz tego znaleźć w nich można sporo błonnika rozpuszczalnego, który przyczynia się do uczucia sytości i normalizuje pracę jelit. Dodatkowo jabłka są niskokaloryczne, i dzięki temu organizm traci więcej energii na ich trawienie, niż otrzymuje po ich spożyciu. Sprawdź te spalacze!

Oczywiście są również spalacze tłuszczu, które nie do końca są naturalne, ale mają skuteczne działanie. Jednym z nich jest Berrator, a inne tego typu produkty możecie sprawdzić w rankingu na najlepsze spalacze tłuszczu

Seler spala tłuszcz!

Seler powinien być warzywem numer jeden podczas odchudzania. Dostarcza dużych ilości błonnika, jest źródłem witamin i minerałów, pomaga normalizować wodno-elektrolitowy bilans organizmu oraz przywracać prawidłową mikroflorę jelit. Oprócz tego wzmacnia ogólny stan zdrowia, a nawet odmładza. Seler zawiera bardzo mało kalorii, w zależności od części od 8 do 32 kcal na 100 g. Dodatkowo przyśpiesza metabolizm, a na jego trawienie organizm musi przeznaczyć dużo więcej energii, niż daje jego spożycie.


Ananas – smaczny spalacz

Słodki i soczysty ananas jest już od dawna zaliczany do jednych z najskuteczniejszych spalaczy tłuszczu. Tajemnicą jego popularności jest to, iż owoc ten zawiera spore ilości bromeliny – jest to enzym zdolny do rozkładania tłuszczy złożonych i wyprowadzania ich z organizmu. Należy pamiętać, że tylko świeży ananas ma takie właściwości.

ananas to także spalacz!

Tran – spalacz i suplement na odporność w jednym

Niezwykle ciężko jest uwierzyć w to, że tłuszcz spala tkankę tłuszczową. Tajemnica tkwi w tym, że tran zawiera kwasy omega-3, które w naszym organizmie przyjmują postać prostaglandyny, która przyśpiesza procesy metaboliczne, przyczyniając się do rozpadu tkanki tłuszczowej.


Biała fasola

Biała fasola to produkt roślinny, który zawiera dużą ilość fosfatydyloseryny, która ma pozytywny wpływ na metabolizm tłuszczy i zmniejszenie poziomu kortyzolu. Ponadto badania wykazują, że wyciąg z białej fasoli w dawce 0,5-1,5g skutecznie blokuje węglowodany, zmniejszając tym samym poziom glukozy po zjedzeniu posiłku.


Olej lniany

Zaletą oleju lnianego jest to, że rozkłada tłuszcz na glicerynę i wodę. A jak wiemy, nasz organizm nie wchłania gliceryny i jest ona po prostu z niego wyprowadzana. Olej z nasion lnu działa głównie w nocy, gdy wszystkie procesy w organizmie są spowolnione. Pozwala to nie tylko na skuteczny rozkład tłuszczu, ale również zapobiega powstawaniu nowych komórek tłuszczowych oraz usuwa cholesterol z naczyń krwionośnych.


Cynamon

Cynamon pomaga przytępiać uczucie głodu, przyśpiesza 20-krotnie metabolizm cukrów i normalizuje pracę jelit. Ponadto wyprowadza toksyny z organizmu i korzystnie wpływa na system nerwowy. Najlepszym połączenie dla spalenia tkanki tłuszczowej jest cynamon i miód.


Płatki owsiane to też spalacze

Spożywanie płatków owsianych to doskonały sposób na zmniejszenie uczucia głodu. Zawierają one pektyny, wolne węglowodany, biotynę i błonnik. Oprócz pozytywnego wpływu na spalanie tłuszczu, korzystnie oddziałują na cały organizm, ponieważ zawierają magnez, fluor, kompleks witamin B, fosfor, wapń i witaminy A, E, C. Spożywając płatki owsiane na śniadanie, dostarczysz sporą dawkę energii do organizmu, co zapewni dobry nastrój na cały dzień.


Zielona herbata

Zielona herbata przyspiesza procesy przemiany materii. Z jej pomocą wyregulujesz poziom glukozy, a dobrze wiemy, że jej nadmiar odkłada się w postaci tkanki tłuszczowej. Pić zieloną herbatę należy 3-4 razy dziennie, oczywiście bez cukru. Warto również wiedzieć, że liście zielonej herbaty zawierają spore ilości polifenoli, naturalnych przeciwutleniaczy, które rozkładają tłuszcz, stabilizują masę ciała i pomagają pozbyć się nadmiaru tkanki tłuszczowej.