Dodano:

0
Kategoria: Suplementy

Współczesne społeczeństwo doskonale rozumie, że o zdrowie i figurę należy dbać, i że wiele w tym zakresie zależy od suplementacji. Wysportowana sylwetka to nagroda za określony styl życia – pilnowanie zdrowego jadłospisu, regularne ćwiczenia na siłowni i wspomaganie swojego organizmu dobrze dobranymi preparatami. Wbrew pozorom wybór tych ostatnich, zwłaszcza w erze tak wielkiej konkurencji w branży, nie należy do najprostszych. Większość suplementów reklamowana jest jako „hit”, „niezawodny fat burner” czy wręcz jako „najlepsza propozycja na rynku”. Jak odróżnić chwyt marketingowy od prawdy i odsiać przeciętne preparaty od tych naprawdę godnych naszej uwagi?

Najlepszym sposobem jest szybki research dotyczący nie tyle nowo wprowadzonego preparatu, co jego producenta. Jaki jest profil jego działania, czy cieszy się on uznaniem, czy spełnia standardy jakości i szanuje etykę pracy? Jaką rolę w polityce firmy odgrywają potrzeby klienta? Czy jest to marka renomowana, która może się pochwalić jakimiś sukcesami i ma na koncie kilka skutecznych preparatów? Czy może mamy do czynienia z przedsiębiorstwem, które dopiero trafiło na rynek i działa zupełnie na oślep? Jakie jest podejście firmy do rozwoju, innowacyjnych technologii, współpracy ze specjalistami i wymiany wiedzy? Odpowiedź na te pytania pozwoli ci uniknąć błędnych wyborów i wyłonić producenta naprawdę godnego zaufania. Dziś chcielibyśmy przybliżyć ci sylwetkę FitLabs – przeczytaj i oceń sam, czy jest to firma, z której preparatów chciałbyś korzystać.

Dobro klientów przede wszystkim!

FitLabs to firma, która nigdy nie spoczywa na laurach. Przy obecnej pozycji na rynku wprawdzie mogłaby sobie pozwolić na chwilę odpoczynku, ale nawet przejściowe lenistwo nie jest jej w głowie. Pracownicy wolą wciąż się rozwijać, opracowywać nowe (jeszcze skuteczniejsze!) preparaty i testować każde innowacyjne rozwiązanie, jakie tylko pojawi się w zasięgu ich ręki.

Nadrzędnym celem FitLabs jest spełnianie oczekiwań klientów. Konsumenckie potrzeby wytyczają marce ścieżki rozwoju i wskazują kierunek, w jakim powinna dążyć firma. Jednocześnie wiadomo, że potrzeb jest tyle, ilu ludzi – część klienteli to zawodowi sportowcy, którym zależy na coraz to lepszych wynikach, a część to osoby ćwiczące dla zdrowia i czystej rekreacji. Ponadto jednym zależy na odchudzaniu, innym na szybkim przyroście mięśni, a jeszcze innym – na wyrzeźbieniu perfekcyjnej sylwetki. FitLabs ze wszystkich sił stara się nadążyć za wszystkimi tymi potrzebami i pomóc klientom o każdym typie oczekiwań. Oferta producenta już jest potężnych rozmiarów, a w dodatku wciąż się rozrasta (wprost proporcjonalnie do tempa w jakim rosną wymagania użytkowników).

Do realizacji celów FitLabs wykorzystuje umiejętności całego sztabu specjalistów oraz środki dostarczane przez zaawansowane zdobycze nauki i technologii. Większość pracy wykonywana jest za nas: my możemy po prostu uprawiać zdrowy tryb życia i cieszyć się zdrowym, pięknym ciałem bez zbędnych przeszkód.

Fachowość i innowacja

W zespole FitLabs nie ma miejsca na przypadkowość. Aby współtworzyć grupę badawczą czy produkcyjną, potrzebne są kwalifikacje, doświadczenie, kreatywność, rzetelność i niewymuszona pasja. Tylko wtedy możliwa jest przyjazna atmosfera pracy i naturalne dążenie ku rozwojowi. Co nie bez znaczenia, w FitLabs pracują specjaliści wielu dziedzin. Do zespołu zapraszani są eksperci różnorodnych branż, którzy – łącząc siły dla wspólnego celu – tworzą produkty oryginalne, skuteczne i w zasadzie bezkonkurencyjne. FitLabs nie przerywa poszukiwań najbardziej efektywnych połączeń składników i miesza bezpieczne związki chemiczne z naturalnymi wyciągami roślinnymi w taki sposób, aby powstałe formuły cieszyły się jak najlepszym odzewem ze strony użytkowników. Trzeba przy tym dodać, że dosłownie na każdym etapie produkcji FitLabs wdraża nowo opracowane rozwiązania, stale ulepszając i unowocześniając jakość swoich działań.

Niezawodny sprzęt, innowacyjne technologie i chęć dotrzymania tempa – przy takim nastawieniu (i wyposażeniu) trudno się dziwić bardzo wysokim standardom farmaceutycznym. Badania, produkcja, konfekcjonowanie, wreszcie przechowywanie gotowych produktów – każdy z tych etapów przebiega dosłownie bez zarzutu. Oprócz tego, że FitLabs dorównuje wysoko ustawionym poprzeczkom, stara się podnosić je coraz wyżej i wyznaczać własne standardy. W laboratoriach trwają intensywne prace nad prototypami technologii, które być może zupełnie zmienią oblicze rynku suplementów. Firmowe działy odpowiedzialne za rozwój (R&D) działają tak prężnie i odważnie, że pozostawiają konkurencję daleko w tyle.

Współpraca na wielu polach

FitLabs podejmuje kooperację z ludźmi wykształconymi w rozmaitych dziedzinach. Odnajdziemy tu specjalistów w zakresie dietetyki, farmaceutyki, a nawet biotechnologii. Im więcej punktów widzenia, zdolności i bagażu doświadczeń, tym większe szanse na stworzenie czegoś spektakularnego i przełomowego.

Jeśli chodzi o inne pola, na których jest prowadzona współpraca, na prowadzenie wysuwa się sport. FitLabs radzi się najlepszych trenerów sportowych oraz korzysta z doświadczenia największych gwiazd sportu. Polskie i zagraniczne gwiazdy są w stanie wydać bardzo rzetelną opinię na temat poszczególnych produktów – są to bowiem osoby, dla których dieta i trening to codzienność. Oprócz uwag i wskazówek sportowcy dają FitLabs także bezcenne wsparcie wizerunkowe. Nic nie świadczy lepiej o rzetelności i solidności producenta niż rekomendacja samych mistrzów!

Drobiazgowość i ciągły rozwój

Pracownicy FitLabs świetnie znają sens przysłowia, zgodnie z którym diabeł tkwi w szczegółach. Widać to po tym, jak wielką wagę przywiązują do drobnych detali. Dane składniki (i ich wymyślne kombinacje) są testowane przez wiele miesięcy, a nawet lat, zanim zostanie potwierdzone ich stuprocentowe bezpieczeństwo dla zdrowia. Laboratoryjne doświadczenia są użyteczne pod wieloma względami – dzięki nim producent wyłania najbardziej skuteczne mieszanki, pracuje nad udoskonalaniem gotowych formuł i ustala optymalne dawkowanie poszczególnych preparatów. Nieustanne zdążanie do perfekcji nie byłoby możliwe, gdyby nie badania odbywające się w jednostkach naukowych. Umożliwia to FitLabs ciągłe poszerzanie oferty, które nie odbywa się kosztem jakości firmowych produktów.

Spojrzenie pracowników FitLabs jest niezmiennie skierowane w przyszłość. Oczywiście sukces marki jest budowany w dużej mierze na gromadzeniu doświadczenia i wiedzy, ale głównymi wartościami pozostają ambicja, chęć przesuwania granic i ciągły samorozwój (pojmowany jako nieprzerwany proces). Stanie w miejscu jest tak naprawdę robieniem kroku w tył – dlatego zespół zaraz po uczczeniu premiery udanego produktu zakasuje rękawy i powraca do pracy. Zawsze może być lepiej, a poprzedni sukces można przebić, o ile tylko producent pozostaje odpowiednio zdeterminowany. Na szczęście FitLabs to marka, której nie można odmówić ani pasji, ani determinacji.

Dzielenie się wiedzą

Ten, kto zamyka się w swoim własnym świecie, znacznie utrudnia sobie ścieżki samorozwoju. Z kolei dostęp do obiegu informacji stanowi solidny fundament sukcesu. Właśnie dlatego FitLabs przywiązuje tak dużą wagę do wymiany cennych spostrzeżeń i zgromadzonej wiedzy z innymi podmiotami. Ponieważ przedstawiciele firmy regularnie prowadzą szkolenia, mają większą motywację do stałego trzymania ręki na pulsie. Równocześnie i oni uczą się od innych specjalistów, poszerzając swoją wiedzę podczas ogólnopolskich oraz międzynarodowych targów, szkoleń i konferencji. Podobne wydarzenia upływają w twórczej, kreatywnej atmosferze, zachęcają do wymiany myśli i gwarantują stymulujący powiew świeżości, który przy prowadzeniu biznesu potrafi zdziałać cuda.

FitLabs to producent, który nie zawodzi swoich klientów i stanowi sprawdzone źródło suplementów najwyższej jakości. Polityka firmy i jej podejście do kwestii produkcji, współpracy czy samorozwoju jedynie potwierdza, że jest to marka godna zaufania.